demizson (bor&Élet)

Bor mellett jobban csúszik az Élet. Csak, hogy értsük: A demizson gyékényfonattal burkolt öblös, (fogantyús) borosüveg. Sok nyelvbe elszármazott szó a francia dame Jeanne (‘Johanna asszony’) nyomán, ez a régi francia tengerésznyelvben keletkezett.

Friss topikok

  • pomme-pomme: Csak azt nem írtad, hogy nem akármilyen oklevelet kaptál, hanem már a doktorit sikerült megszerezn... (2013.02.25. 07:58) Borbíróság, ahová érdemes elmenni
  • Étteremkritikus: A Borkonyha tényleg nagyon jó hely és igaz, hogy a pincérek kicsit bizonytalankodnak. Ekkora borvá... (2012.11.07. 17:48) Vacsora a Borkonyhában

Linkblog

közéleti blog

2010.09.19. 21:27 demi_zson

Bock Royal Cuvéé

3 éve gondoltam, hogy elindulok a borkedvelők útján. Ehhez az első lépés az volt, hogy bevásároltam magam az In vino veritas törzsvásárlói közé. 15 ezer forintot egy borra is el lehet költeni, de én inkább 6-7 borra osztottam szét az összeget. A legjobbnak gondoltam bor, amit vettem az egy 2003-as Bock Royal Cuvéé volt. Most megérett az idő, hogy megkóstoljuk. Kedves barátaink látogatására kaptuk elő és nagyon komoly bor, illata rendben, aroma rendben, a vége kicsit kesernyés. De nagyon ott van. Bár nem vagyok profi, de amit a Művelt Alkoholista leírt, azt éreztem is a borral kapcsolatban. Jó bor, jó vétel volt belé fektetni. Még maradt a hűtőben, kortyolgatunk még belőle.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://demizson.blog.hu/api/trackback/id/tr302308619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása